ДПС
Головна
Вхід
Реєстрація
Субота, 20.04.2024, 12:33Вітаю Вас Гість | RSS
Новини спорту

Меню сайту

Категорії розділу
ДПС України [14]
Дорожньо-транспортні пригоди [48]
Серіал "Даішники" [41]

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 49

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2011 » Лютий » 10 » Всі транспортні маршрути Луганська прихватизовані чотирма монополістами
07:46
Всі транспортні маршрути Луганська прихватизовані чотирма монополістами

Кому вигідний транспортний колапс на луганських вулицях?

До 5 гривень з пасажира - таку вартість проїзду в луганських маршрутних таксі пропонують встановити транспортні монополісти у відповідь на створення міського комунального підприємства «Гортранс». Про це минулого тижня заявив голова Луганської міської ради Олександр Філіпський, уточнивши, що міськрада в принципі не планує підвищувати тарифи вище 2 грн. Протистояння між містом і дахами транспортні маршрути загрожує перейти в «гарячу» фазу: маршрутні монополісти незадоволені спробами міської влади взяти під контроль «тіньової» ринок автоперевезень в Луганську, жителі в свою чергу обурені якістю транспортних послуг

Транспортні піраміди і «маршрутні монополісти»

Лише деякі посвячені знають про те, що собою представляє ринок пасажирських перевезень в Луганську насправді.

Почнемо з того, що офіційно по місту курсують 680 маршруток. Але в реальності їх близько тисячі. Як мінімум третина мікроавтобусів щодня виїжджає на маршрути нелегально, збираючи гроші з пасажирів безпосередньо в кишені транспортної мафії і тих, хто дозволяє їм займатися «піратськими» перевезеннями.

До речі, часи, коли всі маршрутні таксі належали приватним особам, давно канули в Лету. Ще в 2008 році низка впливових депутатів міської ради, маючи зв'язки в управлінні транспорту та покровителів у силових структурах, створили великі автотранспортні піраміди, в які примусово «загнали» всіх приватників. Вибір пропонувався простий - або власники автомобілів переходять під початок підставних фірм і продовжують возити пасажирів за своїми маршрутами, відстібаючи щодня певну суму, або прощаються зі своїм бізнесом. Міські сфери впливу були розділені між новими монополістами, чого зовсім не перешкоджав конкурсний комітет міськвиконкому, щедро наділив обрані фірми маршрутними наділами.

Таким чином, всі маршрутки міста перейшли в руки кількох «маршрутних прихватизаторів», тісно спаяних між собою родинними і діловими зв'язками:

ПП «Бест-Авто», директором якого є депутат Луганської міськради від Партії регіонів Олександр Ковальов, член транспортного комітету. Ковальов, як найвпливовіший «маршрутний монополіст» в Луганську (у його підприємство «загнали» понад 300 автоперевізників), є головним лобістом цього бізнесу у владних інстанціях.

ПП «Потенціал-Луганськ», очолює його Андрій Переходченко, фігурант кількох кримінальних справ, пов'язаних з груповим згвалтуванням і вживанням наркотиків. Під його патронатом знаходяться 150 міських маршруток.

ТОВ «Автопассажіртранс», директор С.М. Серебряков, тісні контакти з силовими структурами дозволили акумулювати під його початком 210 маршруток.

ТОВ «Бус-Авто», який налічує 70 маршруток. Управляє ним І.Р. АРСО, кум депутата Ковальова (за чутками, справжнього господаря «Бус-Авто»).

Скільки «тіньових» маршруток належить власникам цих підприємств, точно невідомо. Наші джерела в транспортних фірмах стверджують, що під «дахом» власників маршрутів їздять близько 300 неврахованих автомобілів.

І, зрозуміло, «маршрутним прихватизаторів» вкрай неприємні будь-які спроби пролити світло на їхній бізнес, суттю якого є щоденне «видоювання» доходів малих підприємців - власників маршрутних таксі, зведення до становища кріпаків. Місто і його мешканці ніякої вигоди від існування цих «транспортних пірамід» не отримують - левова частка коштів залишається в тіньовому обороті і осідає в кишенях власників цих фірм.

Вважаємо чужі гроші

Тому, дуже складно, навіть будучи експертом-економістом, підрахувати: чи справді так невигідно перевозити луганчан за 1 гривню 75 копійок, як про те кричать власники транспортних фірм?

Витрати у середнього поверху транспортної піраміди, власників маршруток, і правда чималі. Джерела в міськвиконкомі стверджують, що за перемогу на конкурсі під зазначеними фірмами господар маршрутки повинен дати хабар у розмірі від 3 до 5 тисяч доларів за кожен автомобіль. Розмір винагороди залежить від категорії маршруту: чим він вигідніше, тим дорожче.

Пройшовши конкурс і отримавши маршрут, власники машин кожен місяць платять по 2500 грн. «Прихватизаторів», 500 грн. - Податки за кожного водія.

Власники «тіньових» маршруток податки не платять, але щомісяця відстібають господарям маршрутів «монополістам» від 3,5 до 5 тисяч гривень. До речі, бійки водіїв маршрутних таксі за право першим забрати пасажирів із зупинок - нерідке і вкрай захоплююче видовище на луганських вулицях, зазвичай відбуваються між «легальними» і «тіньовими» конкурентами. Холопи б'ються, а «прихватизаторів» підраховують прибуток ...

Обережно, злий водій

Тепер спустимося ще на сходинку нижче. Туди, де живуть безправні водії маршрутних таксі, головний об'єкт ненависті пасажирів. За інформацією управління транспорту, тільки за минулий рік на водіїв було складено понад 1800 актів - якщо закрити очі і уявити, що по Луганську вояжує тільки 680 легальних маршрутних таксі, виходить по три зафіксованих порушень на кожен мікроавтобус! Водії палять на ходу, посилають пасажирів на три букви, слухають по колу «блатний шансон», демонстративно проїжджають зупинки, зачиняють двері перед обличчям пенсіонерів, провокують аварії ... Все це сумно і неприпустимо, але пора зрозуміти, що така модель поведінки є неминучою, поки існують транспортні піраміди.

План з водія на прибутковому маршруті - ні багато ні мало, 1600 гривень на день! Саме стільки змушені щодня «здирати» з шоферів власники маршруток, щоб розплатитися з «монополістами» і покрити всі витрати. 400 грн. в день йде на паливо, 200 грн. закладається на ремонт, 200 грн. залишають водієві, 600 власник забирає собі, 200 - фірмі «маршрутного прихватизатори».

І щоб заробити свої 200 гривень, водій змушений крутити бублик по 18 годин на добу - і автомобіль вести, і оплату за проїзд збирати. Харчуватися доводиться на бігу, працювати за «чорну» зарплату з відповідними пенсійними перспективами, медичної допомоги немає, будь-який штраф даішникам виплачується з власної кишені. Прав у водія просто немає, трохи що вилетить з роботи, а на його місце готові прийти десятки претендентів.

Тут не хочеш, а озвереешь! Та будь ти інтелігент у третьому поколінні, почнеш від такої житуха обклеювати салон дотепними наліпками типу «Хто грюкне дверима - отримає по голові монтуванням» і, затягуючись примою, врубать на повну «Вороваек».

Війна почалася

Зате на верхівці піраміди - життя прекрасне! Щомісяця на підприємства «маршрутних монополістів» збирається оброк по 3 мільйони гривень з легальних, що пройшли конкурс автомобілів і 1,2 мільйона з «тіньових». Це величезні гроші, і щоб утримати їх в своїх руках, «монополісти» будуть битися з містом всерйоз.

Тому як особистий наїзд сприймається транспортними монополістами будь-яка спроба взяти ринок пасажирських перевезень під контроль громади. Кожен новий тролейбус і трамвай - удар по кишені, а вже створення комунального «Гортранса» і озвучені плани про покупку 70 великих автобусів - і зовсім, ніж у серце.

Детонатором вибуху невдоволення «прихватизаторів» стала спроба міської влади навести порядок в транспортній сфері. Міський голова зняв Володимира Духніка - головного будівельника тіньової схеми - і призначив нового начальника, який почав наводити порядок і розчищати Авгієві стайні.

У боротьбі за мільйони всі засоби хороші. «Монополісти» вже зараз організовують страйки: довільно знімають мікроавтобуси з «неприбуткових» маршрутів, перекидаючи їх на забиті центральні вулиці. І нехай жителі Вергунки, кв. Вільного і веселенький завалять скаргами міська влада, авось ті будуть більш зговірливими в переговорах з транспортними монополістами!

Нещодавно господарі транспортних маршрутів відмовилися оплачувати роботу диспетчерських пунктів, які вели облік і здійснювали хоч якийсь контроль над роботою маршруток. А буквально днями в ультимативній формі зажадали відставки Філіпська і Андрєєва.

На черзі - вимога підняти ціну проїзду до 5 гривень, інакше ...

Хто переможе?

Що буде далі? Є побоювання, що війна між транспортними магнатами і містом ближче до весни перейде в гарячу фазу. Будь-які спроби змусити «прихватизаторів» ділитися прибутком з міським бюджетом можуть викликати справжній транспортний колапс. За наказом монополістів сотні мікроавтобусів просто не вийдуть на маршрути, тисячі водіїв будуть зігнані (давайте називати речі своїми іменами) під дверей міськради з транспарантами.

Паралельно «монополісти» задіють ресурс у депутатському конкурсі та контролюючих органах, який буде активно протидіяти будь-яким спробам навести порядок в транспортній сфері.

Паралельно «прихватизаторів» віялом розсилають листи і висмоктані з пальця доноси в усі інстанції, включаючи «Спортлото».

Тим не менш, не все так погано. У міста теж не слабкі козирі на руках. По-перше, є однозначна позиція мера, який несподівано для багатьох озвучив своє невдоволення «транспортної мафією» і змінив керівництво транспортного управління, відверто працював на «монополістів». Перед Сергієм Кравченком стоїть завдання наповнення вічно порожнього міського бюджету, і тіньові транспортні мільйони тут як не можна до речі.

По-друге, ДКП «Гортранс» вже створено, гроші на великі автобуси закладені, значить, засиллю маршруток так чи інакше скоро прийде кінець. До слова, директор «Бест-Авто» депутат Ковальов публічно висловлював побоювання, що власників транспортних засобів, нібито, будуть насильно заганяти в ДКП. Сумніваємося, що у міської влади, є відповідні важелі - їм, на відміну від «монополістів», доводиться працювати в правовому полі. Однак якби кошмар пана Ковальова став дійсністю, від такого розвитку подій виграли б не тільки жителі Луганська (кожна комунальна маршрутка в першу чергу працює на міський бюджет), а й ... водії маршрутних таксі. «Біла» зарплата, медична та правова допомога, врешті-решт, своя їдальня - вагомі аргументи на користь того, щоб задуматися: «А чи варто гробити своє здоров'я, працюючи на дядька?»

І, по-третє, на стороні міста - Закон. Існування в Луганську фінансових пірамід по викачуванню грошей пасажирів в обхід міського бюджету прямо в кишені кількох паразитів - це дикість, яку давно пора зживати. Або правоохоронним і контролюючим органам в силу суб'єктивних причин потрібен додатковий стимул, щоб впритул зайнятися транспортної мафією?

http://www.citynews.net.ua
купить утеплительсмотреть фильмы онлайн хорошего качествабесплатные игры про мариотехцентр ниссансделать татуировкукамер видеонаблюденияпоздравление телевидениюподарок мужу на день рождениявнешний аккумулятор для iphone 4
Категорія: ДПС України | Переглядів: 1318 | Додав: Admin | Теги: Луганськ
Форма входу

Пошук

Календар
«  Лютий 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28

Архів записів

Друзі сайту